Het bestuur is onbezoldigd en evalueert zes keer per jaar de voortgang van NietBlind en al haar activiteiten. NietBlind draait volledig op vrijwilligers. Wij zijn op zoek naar vrijwilligers door heel Nederland. Interesse? Klik hier voor vacatures.
Wie ben ik
Ik ben Arnoud de Roy van Zuydewijn, een eeuwige optimist die er van overtuigd is dat de wereld echt een beetje beter kan worden als iedereen een steentje bijdraagt.
Mijn motto
Kijk niet naar wat niet kan, maar doe wat je wel kunt en geniet daarvan.
Waar ben ik goed in
Ik weet veel van financiën en kan goed analyseren. Vanuit mijn studie, als oud-bankman en als penningmeester, de functie die ik al vele malen met veel plezier heb ingevuld. Daarbij ben ik geen cijferfreak en ga ik ook niet op de centen zitten, al ben ik scherp om onnodige uitgaven te voorkomen. Verder praat ik als ervaren bestuurder graag over alles mee en haak ik niet snel af als het een beetje tegenzit.
Waarom zet ik mij in voor NietBlind
Ik heb enorm veel respect als ik zie hoe de blinden doorgaans met hun handicap omgaan, maar ook van nabij meegemaakt wat het met iemand doet die langzaam het zicht verliest. Blind of bijna blind worden is een van de grootste angsten van de mens. We moeten dan ook veel meer doen om dat te voorkomen of om betere behandeling mogelijk te maken. En dat kan, zo is ons verzekerd. Graag zet ik mijn kennis en ervaring in om veel meer te laten zien.
Wie ben ik
Ik ben Frits Hirschstein, een marketingman die graag zijn kennis en kunde inzet om de situatie van kwetsbare groepen te verbeteren. Ik ben een sportliefhebber. Sinds ik te oud ben om een beetje fatsoenlijk te voetballen, golf ik en loop ik hard.
Dat laatste is hard nodig want ik ben een echte Bourgondiër.
Mijn motto
Elke dag moet een (klein) feestje in zich hebben. We werken om goede dingen te realiseren maar we moeten ons ook belonen op een voldaan gevoel.
Waar ben ik goed in
Ik kan goed analyseren wat het doel van een merk is, wat de positie van dat merk is, hoe mensen naar dat merk kijken en wat mensen willen.
Daarop kan ik een concept of idee bedenken en ontwikkelen dat (hopelijk) de mensen verrast en hen doet overtuigen om het merk c.q. goede doel te steunen.
Waarom zet ik mij in voor NietBlind?
Omdat oogheelkundige experts mij ervan overtuigd hebben dat het veel beter kan! En dat moet want blind of slechtziend zijn is een ramp.
NietBlind wil veel meer laten zien.
Dat kan en daar wil ik mijn bijdrage aan leveren.
Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.
Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.
Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen